Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
Er man det minste interessert i netthandelsbransjen har man allerede hørt uttrykket “sømløs handel” utallige ganger. Det er på alles lepper – men ikke uten grunn.
Å forstå konseptet med sømløs handel, spesielt gjennom Hybrid Retail, kan være avgjørende for nykommere i bransjen. Dette mener Krister Karjalainen.
Han er Senior Executive Advisor i liveshopping-plattformen Sprii, som på få år har vokst fra en liten, familieeid bedrift, til en storspiller i det nordiske markedet.
Karjalainen har dessuten flere tiår bak seg i bransjen, blant annet med ansvaret for Samsung Nordics D2C E-commerce-satsing, og brenner for at retailere skal klare å skape nettopp denne sømløse handleopplevelsen. I denne artikkelserien stiller Karjalainen med sin ekspertise og tar deg gjennom konseptet, med verktøykasser tilpasset først de ferske e-handlerne, deretter de større omniaktørene.
I denne artikkelen, som er den første av totalt tre artikler i serien om hybrid retail, forteller Karjalainen hvordan man som ny i bransjen kan ha fordelen av å tenke Hybrid Retail fra dag én.
Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: