ANNONSE

Elektronikkjeden kickstarter Black Week - nå med liveshopping på Facebook

Siri Røhr-Staff, kommunikasjonssjef i Power.
Foto: Power
Linn Adine Andersen

Suksess i det danske markedet.

ANNONSE

Power hiver seg på liveshopping-trenden og kjører i gang Black Week med livesalg på Facebook allerede torsdag 18.november.

På torsdag kl. 21.00 smeller vi i gang vårt første live shopping-show. Vi ønsker alltid å teste ut nye måter å møte kundene våre på, så dette er et superspennende prosjekt for oss, forteller Siri Røhr-Staff, kommunikasjonssjef i Power, i en pressemelding.

Ifølge Power er live shopping den perfekte kombinasjon av underholdning og netthandel. I Danmark har elektronikkjeden allerede hatt flere livesendinger gjennom året, hvor første show omsatte for hele 10 millioner danske kroner på én time.

Vi har fulgt suksessen til våre danske kolleger, og nå ønsker vi å teste ut dette på våre norske kunder også. Vi forventer ikke samme trykket som har vært i Danmark, men vi håper å kunne glede kundene våre med et bra og morsomt show og sinnsykt gode Black Friday-tilbud! I tillegg blir det konkurranser hvor vi deler ut premier for tusenvis av kroner, som iPhone13, Playstation 5 og TV, sier Røhr-Staff.

LES OGSÅ: Power lanserer ny panteordning: "En begynnelse på noe større"

Elektronikkjeden har dessuten eget studio og innspillingsutstyr klart da TV-sendinger ble redningen i flere tilfeller under pandemien.

Da koronaen herjet i fjor ble vi nødt til å tenke helt nytt på opplæring og kursing av ansatte, så i stedet for å ha samlinger lagde vi TV-sendinger. Det har fungert så godt at vi har fortsatt med det i ettertid også, sier Røhr-Staff.

Del artikkel: