Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Elkjøp styrker laget med to nye ledere

Elkjøp Nordic henter Anna Pradzynska og Julia Paulsen
therese.karlsrud.haugen

"Deres kompetanse blir svært verdifull"

ANNONSE

Før jul så vi at Elkjøp Nordic utlyste en rekke nye stillinger, noe selskapet forklarte som en del av en større prosess. Nå har elektronikkjeden fått på plass Julie Paulsen til ny Ecommcerce Director og Anna Pradzynska som Nordic Brand & Marketing Director.

LES OGSÅ: Elkjøp søker nye ledere: "En del av en større prosess"

De er begge meget spennende profiler som vil tilføre Elkjøp noe nytt. Anna har solid, internasjonal erfaring i å bygge og forvalte sterke merkevarer. Det samme har Julia innen digital markedsføring og e-com. Deres kompetanse blir svært verdifull for hele konsernet, sier Morten Syversen, Chief Brand & Digital Officer i Elkjøp Nordic, i en pressemelding.

"Et stort potensial"

Anna Pradzynska kommer fra Canal Digital, der hun jobbet som Chief Marketing Officer med ansvar for hele det nordiske markedet. Hun har tidligere jobbet i Stokke og i Lego i Danmark.  

Jeg gleder meg til å bli en del av teamet i Elkjøp Nordic. Kundeatferd har endret seg ganske dramatisk det siste året, og mange merkevarer har omfavnet de nye mulighetene - Elkjøp inkludert. Merkevarer og  virksomheter må være smidige og bruke kraften i å jobbe som ett team, med fokus på å skape verdi for medarbeidere, kunder, partnere og samfunnet som helhet. Å få gjøre dette som en del av Elkjøp-teamet blir svært en inspirerende og motiverende for meg, sier Pradzynska.

I Elkjøp Nordic vil Pradzynska få ansvaret for konsernets merkevare- og markedsføringsstrategi. 

Elkjøp har et stort potensial i markedet, og jeg gleder meg til å være med på reisen, sier Pradzynska.

Skal utvikle nettbutikkene

Elkjøps nettbutikker er allerede blant Nordens største, og de skal Julia Paulsen være med på å videreutvikle som ny E-commerce Director.

Hun har tidligere jobbet som Brand Manager for Nordics i netthandelsgiganten Zalando, med digital  markedsføring og ecommerce i Telenor og DNB, og kommer senest fra stillingen som leder for Marketing and Digital Sales i Aprila Bank. 

Datadrevet innsikt er avgjørende for å treffe kundenes digitale behov. I Elkjøp er jeg sikkert på at vi sammen skal klare dette. Jeg ser frem til å utvikle et selskap for fremtiden sammen med fantastiske kollegaer, og gleder meg til å bli en del av Elkjøp-familien, sier Paulsen.

LES OGSÅ: Her øker Elkjøp mest: "Ingenting tyder på at vi har tapt mot Amazon"

Del artikkel: