Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Elkjøps nettsjef rigger til før festen: “Gleder oss enormt”

Øyvind Waitz, Ecommerce Manager i Elkjøp Norge.
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Salgsdagene nærmer seg med stormskritt.

ANNONSE

Hos Elkjøp finpusses og ferdigstilles planene innen kalenderen viser tid for Black Week. Fjorårets rekorder etterfulgt av et marked i uro skremmer ikke nettsjefen Øyvind Waitz – han håper nemlig på like gode resultater i år som i fjor.

Vi gleder oss enormt til tiden som ligger foran oss! Singles Day og Black Week har blitt store handledager som er viktige for kundene våre og også oss. Vi legger mye arbeid i å forberede oss til disse dagene, og planene er detaljerte for å sikre at kundene våre får en så god handleopplevelse som mulig. Både på nett og i butikk, forteller Øyvind Waitz, Ecommerce Manager i Elkjøp Norge, til Ehandel.

Videre kan han fortelle at kundeklubbmedlemmene havner først i køen i år. De vil nemlig få tilgang på tilbudene først, slik at man får muligheten til å planlegge kjøpene sine enda bedre.

Kundene våre kan forvente markedets beste tilbud og tilgjengelighet hos oss disse dagene, selv om vi fortsatt holder kortene tett til brystet når det kommer til tilbudene våre gjennom Black Week, men at det blir en sterk kampanje kan vi absolutt dele, sier Waitz før han fortsetter:

Når det kommer til mål for perioden forventer vi like gode resultater i år som i fjor, selv om markedet er noe ned sammenlignet med fjoråret.

Del artikkel: