Dypdykk: Motebransjens returer – slik takler gigantene problemet
"Kundetilfredshet og lønnsomhet er ikke motsetninger – de styrker hverandre."
Nyheter om:
"Kundetilfredshet og lønnsomhet er ikke motsetninger – de styrker hverandre."
Forenkler returprosessen, forklarer Michiel Greeven.
Store variasjoner i antall returer.
Regner med å spare mange millioner.
Den svenske leveringsplattformen Ingrid fikk i mars Schibsted på eiersiden. I dag står det klart at selskapet kjøper det svenske...
Feststemte gavemottakere i Norden var raske med å returnere uønskede julegaver, ifølge nye data fra nShift, leverandøren av programvare for...
Over jul er vi virkelig blitt eksperter på å returnere varer fra nettshopping. Faktisk sender vi tilbake så mye som...
"Kundetilfredshet og lønnsomhet er ikke motsetninger – de styrker hverandre."
Forenkler returprosessen, forklarer Michiel Greeven.
Store variasjoner i antall returer.
Regner med å spare mange millioner.
Den svenske leveringsplattformen Ingrid fikk i mars Schibsted på eiersiden. I dag står det klart at selskapet kjøper det svenske...
Feststemte gavemottakere i Norden var raske med å returnere uønskede julegaver, ifølge nye data fra nShift, leverandøren av programvare for...
Over jul er vi virkelig blitt eksperter på å returnere varer fra nettshopping. Faktisk sender vi tilbake så mye som...