Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Eplehuset ekspanderer – og satser stort på prestisjebutikker: "For første gang i Norge"

Mats Tranvåg, kommersiell leder for butikk og service i Eplehuset. // Foto: Presse
"Kundeopplevelsen er det viktigste".
Jimmy Andersson
jimmy@netthandel.no

Eplehuset åpner ny butikk - igjen. Etter oppkjøpet av Tell, Apple-spesialisten i Sandnes forrige sommer, er det snart tid for å åpne dørene til neste butikk. Denne gangen i Jessheim.

Butikken, som vil måle litt over 200 kvadratmeter, vil ligge på Jessheim Storsenter og åpner i august. Det blir dermed kjedens 24. butikk i Norge.

LES OGSÅ: Eplehuset kjøper Apple-spesialist i Sandnes: “Reflekterer vår visjon”

ANNONSE

Det er stort for oss å kunne bekrefte at vi veldig snart går i gang med å bygge det som kommer til å bli en fantastisk Eplehuset-butikk, sier kommersiell leder for butikk og service, Mats Tranvåg i Eplehuset.

Vi vet at mange som bor på Jessheim allerede har et forhold til oss gjennom flere av de eksisterende butikkene våre. Nå er det endelig på tide å få etablert en fullskala butikk på Jessheim slik at enda flere kan bli kjent med oss.

To nyåpninger

Men det er ikke bare nye etableringer som står på menyen. Eplehuset i Hegdehaugsveien har vært stengt siden 27. januar, men 22. mars er det tid for gjenåpning. Og da som Norges første Apple Premium Partner.

Dette betyr at Eplehuset som selskap har oppfylt Apples høyeste nivå av salgs- og serviceautorisasjoner og Apples krav om eksponering av produkter og utdanningsnivå hos sine medarbeidere.

Det fantastiske teamet vårt på 12 personer gleder seg stort til å igjen åpne dørene, når vi kan åpne med Apples høyeste partner rangering i Hegdehaugsveien. Vi gleder oss til å ta i mot våre faste kunder, og håper å se noen nye fjes også, sier Eplehusets salgssjef i regionen, Truls Nilsen.

Etter Hegdehaugsveien er det flaggskipbutikken på Solsiden i Trondheim som gjenåpner i mai. Ifølge Espen Berger, administrerende direktør i Eplehuset, er nyåpningene en viktig brikke i kjedens omnikanal-satsing.

Kundeopplevelsen er det viktigste vi bryr oss om, og det nye butikkonseptet bidrar til å skape rom for enda mer begeistring, inspirasjon og kunnskap for kundene våre. Både privatpersoner og bedrifter i alle størrelser skal være trygg på at vi kan finne riktig løsninger til deres behov, sier Berger.

Del artikkel: