Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Etablerer to butikker – gjør knallsuksess med nytt produkt: "Vekst på 400 prosent"

Daglig leder i Woolland, Siri Sørflaten, og markedssjef Tove Johannesen.// Foto: Woolland
Erfarer at det lønner seg å etablere fysiske punkter for å komplementere nettbutikk og wholesale.
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Årets første seks måneder har vist seg å være svært gode for norske Woolland. Selskapet som selger ullklær til hverdagsbruk vokser i alle bauger og kanter, og et nytt satsingsområde har vist seg å være svært lønnsomt.

Woolland har nemlig produsert en rekke nye shortser – og kategorien har vokst hele 400 prosent på nett sammenlignet med fjoråret.

Vi er jo kjent for ullklær, spesielt er vi sterke på høst og vinter. Men ull er supert å bruke også om våren og sommeren, forteller Tove Johannesen, markedssjef i Woolland, før hun fortsetter:

Vi har hatt et fåtall produkter også på denne siden av året som ikke har ull i seg, eller at produktet har noe ull i seg. Shorts er en av de kategoriene vi har jobbet mye med denne sesongen, og vi satte et mål om å doble antallet solgt i år mot samme periode i fjor.

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: