Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
Årets første seks måneder har vist seg å være svært gode for norske Woolland. Selskapet som selger ullklær til hverdagsbruk vokser i alle bauger og kanter, og et nytt satsingsområde har vist seg å være svært lønnsomt.
Woolland har nemlig produsert en rekke nye shortser – og kategorien har vokst hele 400 prosent på nett sammenlignet med fjoråret.
Vi er jo kjent for ullklær, spesielt er vi sterke på høst og vinter. Men ull er supert å bruke også om våren og sommeren, forteller Tove Johannesen, markedssjef i Woolland, før hun fortsetter:
Vi har hatt et fåtall produkter også på denne siden av året som ikke har ull i seg, eller at produktet har noe ull i seg. Shorts er en av de kategoriene vi har jobbet mye med denne sesongen, og vi satte et mål om å doble antallet solgt i år mot samme periode i fjor.
Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: