ANNONSE

Facebook-topp til årets NXT: ”Bedrifter må se utenfor egne regneark”

Petter Høie, Client Partner og Vertical Lead Retail i Facebook.
therese.karlsrud.haugen

Nye behov og trender.

ANNONSE

Den 7. oktober er det endelig klart for NXT Oslo. Til det som i år blir et digitalt event er det lagt opp en spennende agenda med foredrag fra rekke eksperter innen e-handel.

En av de som vil dukke opp på skjermen er Petter Høie, Client Partner og Vertical Lead Retail i Facebook. I sin presentasjon vil han snakke om skifte vi ser i forbrukeratferden og hvordan Facebook klarer å omstille seg raskt til den digitaliserte måten å handle på.

Petter Høie har jobbet for Facebook i mer enn 10 år og har til sammen nesten 20 års erfaring med digital markedsføring i Norge.

Forbrukere endrer atferd og adopterer nye muligheter mye raskere enn bedrifter. Bedrifter må se utenfor sine egne planer og regneark og begynne å følge forbrukernes behov og handlemønster, sier Høie i en kommentar.

I tråd med temaet for årets event har Petter Høie kalt foredraget sitt, The future of commerce.

Når vi ser på skifte i forbrukeratferden mot mer digitalisert handel og mer mobilbruk, må bedriftene følge opp og reagere på disse trendene. Samtidig utvikler teknologibransjen seg rakst mens data og personvern bli viktigere.

Så, hvordan utvikler Facebook seg i takt med disse trendene og en bransje som er i konstant utvikling? Det vil Petter Høie fortelle deg mer om under årets NXT Nordic Oslo.

I tillegg til dette blir det også mulig å høre på interessante foredrag fra blant annet Zalando-sjef David Hejgaard, Brand Manager i KidsBrandStore Anitha Clemence, Emma Hallerstedt, retailsjef i Google og Emma Lythell fra videotjenesten Bambuser. Den 7. oktober vil de snakke om aktuelle temaer som bærekraft, live video shopping og hvordan man skal kommunisere i dagens mest populære kanaler.

Del artikkel: