Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
I januar vil Posten Bring ny teknologi som gjør hentesteder tilgjengelig for forbrukerne utenfor butikkenes åpningstider.
En fjernbetjent digital plattform skal sørge for at kundene får tilgang til å både hente og sende pakker fra klokken seks om morgenen til midnatt, og piloten gjennomføres i samarbeid med Sørbøvåg Landhandel i Hyllestad i Vestfold.
Her kan kundene enkelt hente og levere pakker ved hjelp av en brukervennlig digital plattform, i prinsippet til alle tider av døgnet, noe som ikke tidligere har vært mulig. Dette handler om større fleksibilitet for våre kunder, sier direktør for Servicenett i Posten Bring, Anette Løes Hokholt Wiik, i en pressemelding.
Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: