ANNONSE

Fra "gjør-det-selv" til sømløs suksess: Myscreens lanserer monteringstjeneste

Selger i Myscreens, Enok Schmidt, daglig leder Dag-Roar Ridderseth Eriksen og salgssjef Helle Ridderseth Eriksen. // Foto: Myscreens
Ska dekke de 50-60 største byene innen kort tid.
Jimmy Andersson

Myscreens ble lansert i 2021 og har spesialisert seg på salg av skreddersydde gardiner og markiser for hjemmet, som kundene deretter har montert selv. Inntil nylig.

Nettbutikken, med hovedkontor i Tromsø, utvikler sitt konsept og lanserer nå også monteringstjenester i flere av Norges største byer.

LES OGSÅ: Nettgründere satser i ny bransje: ”Vi ser stadig etter nye markeder”

ANNONSE

Vi er veldig glade for å kunne tilby monteringstjenesten som har vært etterspurt av kunder i 2023. Samarbeidet med våre partnere gjør det mulig for oss å gi enda flere kunder mulighet til å kjøpe fra oss, og vi kan levere en komplett løsning, fra bestilling til ferdig montert produkt, sier Dag-Roar Ridderseth Eriksen, daglig leder i Myscreens.

I dag kan Myscreens tilby monteringstjenesten i 26 norske byer, men ambisjonen er å dekke rundt de 50-60 største byene i Norge innen kort tid.

E-handleren sier også at de undersøker mulighetene for å tilby monteringstjeneste i nabolandet, Sverige.

Vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig for kundene våre, her kan du sitte hjemme i sofaen, scrolle i nettbutikken, bestille solskjerming og montering i samme farta. Ønsker du befaring kan du gjøre dette digitalt med oss og få oppmålingsgaranti. Det er en veldig fin kundereise sier Helle Ridderseth Eriksen, salgssjef i Myscreens.

I løpet av 2022, selskapets siste rapporterte driftsår, omsatte Myscreens for 7,9 millioner kroner med et tap på -290 000 kroner. Ifølge Dag-Roar ga fjoråret et betydelig oppsving og med den nye tjenesten håper han på ytterligere vekst for selskapet.

Vi har hatt en fin reise med solid vekst, i 2023 blir det også et pent overskudd. Året 2024 har startet veldig bra. Jeg er stolt av mitt kompetente team som har vært med å bygge opp konseptet og merkevaren.

Del artikkel: