Store kleskjeder som H&M og Ellos har lenge kombinert sitt store utvalg av både mote og interiør. Nå gjør det svenske moteselskapet Gina Tricot det samme og lanserer kategorien "Gina Home".
Kolleksjon er kjedens eget design og skal inneholde produkter som sengetøy, tepper og vaser. I følge selskapet er dette en etterspurt kategori fra kundene.
Nå kan vi endelig avsløre at vi vil tilby våre kunder et moderne home-sortiment på nett og i utvalgte butikker fremover, da vi vet at vår målgruppe er veldig interesserte i interiør. Det knytter sammen helheten i vår omni-strategi, men også vårt livsstil-konsept der kunden kan inspireres til å handle de siste nyhetene innen mote og interiør samtidig - det beste av to designverdener, sier Karin Westas, marked- og merkevaresjef i Gina Tricot.
Kolleksjonen vil bli tilgjengelig i et utvalg butikker og på nett fra og med 17. september. Gina Tricot har bekreftet for Ehandel at det nye konseptet også lanseres i Norge.