Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.

SPONSET INNHOLD

Hemmeligheten bak DressMyKid’s imponerende kundetilfredshet!

Vi avdekker nøkkelen til DressMyKid.no's suksess.

I den utfordrende verdenen av netthandel har DressMyKid.no hevet seg som en gasellebedrift tre år på rad. Vår suksess er rotfestet i vår visjon, og vårt dedikerte fokus på kundeservice har vært avgjørende for vår fremgang.

DressMyKid.no ble etablert i 2016 av ekteparet Raymond og Cathrine Halvorsen, og er et norsk familiedrevet netthandelsfirma som har spesialisert seg på å tilby et bredt utvalg av barneklær. Med tillegg av Raymonds bror, Alexander Halvorsen, samt Cathrines søster, Lise Marie Ellefsen, har vi skapt et solid team for å realisere våre ambisjoner.

I denne artikkelen avdekker vi nøkkelen til DressMyKid.no's suksess, som ligger i vårt sterke fokus på kundeservice. Dette gjenspeiles tydelig i vår imponerende LipScore på 4.9/5, basert på tilbakemeldinger fra 4 500 kunder.

I et intervju deler Alexander, vår medeier og kundeserviceansvarlige, våre strategier for å oppnå og opprettholde en slik høy kundetilfredshet.

Rask levering og tilgjengelighet

Vårt arbeid er fundamentert i rask levering, tilgjengelighet og en garantert rask responstid. Alexander forklarer:

Vi forstår at tid er dyrebart for våre kunder, derfor jobber vi hardt for å sikre raske bestillinger. Kundene våre skal vite at de er verdsatt, og vi er alltid her for dem.

Vår forpliktelse bekreftes gjennom garantert svarrespons innen 24 timer for alle e- posthenvendelser, med en gjennomsnittstid på 4,5 timer i 2023, inkludert helger. Vi er også tilgjengelige på chat og telefon.

Suksessformelen

Vår personlige tilnærming er nøkkelen.

Vi er en familiebedrift med få ansatte, og alt vi gjør i bedriften betyr mye for oss, reflekterer Alexander.

Hvordan ville man ønsket å bli behandlet selv? Det er spørsmålet vi alltid stiller oss, og det gjenspeiles i vår tilnærming til kundeservice.

Den personlige tilnærmingen er hemmeligheten bak vår høye kundetilfredshet, da vi ikke bare leverer produkter, men skaper varige forbindelser og positive kjøpsopplevelser.

Effektiv problemløsning

Selv med høy score får vi noen tilbakemeldinger med lav score. Alexander understreket viktigheten av å forstå grunnen bak misnøyen og tar kontakt med kunden for å finne løsninger.

Det våre kunder skal vite er at så lenge de tar kontakt med oss, så skal vi alltid finne en løsning på problemet, det er alltid vårt mål, la Alexander til.

Fremtidsrettet kundeservice

I fremtiden ser vi på tilgjengelighet som avgjørende for kundetilfredshet. Å utvide åpningstider og gi bedre tilgang til informasjon i nettbutikken er på vår agenda.

Vi tror at kombinert med rask responstid og løsningsorientert tilnærming, vil dette sikre fortsatt suksess innen kundeservice, sa Alexander.

Vår formel for suksess, bestående av rask levering, tilgjengelighet, en personlig tilnærming og effektiv problemløsning, har vært bærebjelken for DressMyKid.no. Vi ser entusiastisk frem til å fortsette vår reise, drevet av dedikasjon, engasjement og visjonen om å tilby mer enn bare barneklær – nemlig enestående kundeopplevelser.

Du finner oss her: DressMyKid.no

Del artikkel: