Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
I dag investerer bedrifter og merkevarer stort i annonsering på plattformer som Instagram og Facebook, samtidig som mange prøver å etablere en effektiv strategi på TikTok – en kanal som nå sees på som en nødvendighet for å nå yngre målgrupper.
Når det gjelder influencer marketing, ligger fokuset primært på samarbeid med profiler som er aktive på Instagram, TikTok og YouTube, der disse plattformene lenge har dominert innen området.
En plattform som derimot har havnet i skyggen er Snapchat.
Til tross for dette har Snapchat, litt i det stille, fortsatt å utvikle seg og forbedre sine tilbud. Plattformen har nå klart å skape en vellykket modell som ikke bare tiltrekker brukere, men også får store influensere til å prioritere Snapchat fremfor andre kanaler.
Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: