Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Hun skal lede Elkjøps nye spesialteam: ”Gleder meg veldig”

Christine Torp blir Head of Performance Marketing i Elkjøp.
therese.karlsrud.haugen

Erfaring fra Microsoft og Starcom.

ANNONSE

Elkjøp Nordic har den siste tiden rustet opp sin satsning innen Marketing og Brand, og som et ledd i denne videreutviklingen har selskapet sikret seg Christine Torp som leder for Performance Marketing.

Hun kommer fra stillingen som Director of Performance Marketing hos mediebyrået Starcom / Publicis. Torp skal lede et nordisk team, som skal samle og utnytte innsikt på tvers av konsernets fire markeder i Norden.

LES OGSÅ: Elkjøp styrker laget med to nye ledere

Gjennom våre massive medieinvesteringer er Elkjøp en av Nordens desidert største annonsører. Med sin imponerende innsikt og kunnskap innen digital marketing og media, går Christine inn i en viktig nyopprettet stilling hvor hun skal sørge for at vi samler all vår innsikt i en ny «Center of Excellence» organisasjon. Vi gleder oss veldig til å få Christine på plass, og med hennes bakgrunn og kunnskap blir hun et viktig tilskudd til Elkjøp, sier Morten Syversen, Chief Brand & Digital Officer i Elkjøp Nordic, i en pressemelding.

Elkjøps nye Head of Performance Marketing bringer med seg femten års erfaring innen markedsføring og salg, blant annet fra Microsoft. Når hun nå entrer varehandelsbransjen får hun det overordnede ansvaret for konsernets strategi og gjennomføring av performance marketing, sammen med sitt team av nordiske eksperter.

"Alle" kjenner Elkjøp. Bredt vareutvalg, god service kombinert med uslåelige priser og en solid digital plattform har vært en god formel i mange år. Videre digital vekst skal skje som en symbiose med den fysiske tilstedeværelsen, og det er ingen tvil om at Elkjøp er skarpskodde i sitt møte med konkurrentene. Jeg ser frem til å bidra med min erfaring og benytte media for å drive videre vekst, sier Christine Torp.

Elkjøp Nordic har nylig ferdigstilt et større endringsprosjekt, og organiserer seg for å bli enda bedre til å gripe muligheter fra nye trender, teknologi og kundebehov. Med et spesialisert team i ryggen, kombinert med nye systemer, er den nye lederen klar for å ta Elkjøp inn i fremtiden.

Jeg møtte en svært fremoverlent og sulten gjeng i Elkjøp, og fikk et meget godt inntrykk av selskapet. Nå gleder jeg meg veldig til å bli en del av teamet, sier Christine Torp, som starter i Elkjøp Nordic 1. juni.

LES OGSÅ: Elkjøp søker nye ledere: "En del av en større prosess"

Del artikkel: