Dette er vi glad for og det passer bra ettersom Nadia blir sentral i Maksimer sin målsetting om å bli Nordens ledende e-handelsbyrå og verdens ledende WooCommerce-byrå i løpet av de neste årene, sier Anders-Meyer Eldøy, kommersiell sjef i Maksimer, i en pressemelding.
Corneliussen skal ha lang erfaring fra både nasjonale og internasjonale selskaper, og har blant annet jobbet med merkevarer som Avinor, AVA of Norway, Carat og Telia/Chess.
"Til nye høyder"
Maksimer har tilstedeværelse i Norge, Sverige og Serbia – med prosjekter i både Europa, Australia og USA.
Den nye markedssjefen vil få en sentral rolle i å utvikle og implementere markedsstrategier som skal støtte byråets vekstambisjoner, forteller daglig leder i selskapet, Nils-Fredrik Winther-Kaland.
Vi har vært i markedet siden 2009, men ser fortsatt på oss selv som en gründerbedrift, derfor ser vi frem til at Nadia, med sin erfaring og kompetanse, nå skal ta oss videre til nye høyder, kommenterer han.