Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Hvem, hva, hvordan? Postnord har alle svarene og tar tempen på nordisk netthandel

PostNord forbedrer resultatet med 800 millioner
Annemarie Gardshol, administrerende direktør og konsernsjef for Postnord.
Logistikkgiganten skimter bedre tider i vente.
Jimmy Andersson

Postnord har nylig publisert sin rapport E-commerce in the Nordics. Noe logistikkgiganten nå gjør for første gang siden 2019.

I rapporten ser man nærmere på likheter og forskjeller innen netthandel i Norden, og hvordan forbrukeradferden har utviklet seg og endret seg i løpet av året. Noe som er viktigere enn noensinne for nettbutikker å følge med på.

Norden behandles ofte som ett marked. Denne rapporten viser imidlertid at det er mange forskjeller mellom landene når det gjelder kundepreferanser, sier Annemarie Gardshol, administrerende direktør og konsernsjef for Postnord, og fortsetter:

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: