Men, hva skal egentlig til for å lykkes i den knallharde konkurransen i markedet, hvilken teknologi bør man velge og hva sier forbrukertrendene oss?
Disse og mange flere spørsmål søker vi å besvare på Kampanjes halvdagskonferanse «E-handel i 2024 – slik vinner du konkurransen på nett» 4. september på Vika kino!
På scenen denne dagen får vi blant annet se disse foredragsholderne:
🇬🇧 CEO i det prisvinnende britiske byrået Endless Gain, Neil McKay.
✍🏼 Forfatteren, ledertalentet og tech-entusiasten Julia Paulsen fra Elkjøp Nordic.
💥 Bransjeveteranen som hjelper små nettbutikker å vokse, Thomas Moen.
🤖 Teknologilederne Siri Børsum og Camille Juguet fra Capgemini Invent.
👨🏻💻 Nettbutikkeksperten Torkel Johannessen fra Pearl Convert.
🙋🏼♂️ Talentene Alexander Naglestad og Kristoffer Johnsrud fra Ecommerce Marketing.
🕺🏻 Konferansier og teknologioptimist Eirik Norman Hansen.
Hvert foredrag er utformet for å gi deltakerne praktiske og anvendelige innsikter, enten det gjelder å forstå det kompliserte landskapet av kundepsykologi eller å anvende dataanalyse for å forutsi markedsbevegelser. Vi vil også dekke hvordan du kan bruke kunstig intelligens for å skape en mer personlig kundeopplevelse.
Denne konferansen er en uunnværlig ressurs for deg som ønsker å forstå og mestre de nye digitale trendene som former fremtidens e-handel
Vi håper å se deg og dine kollegaer til en hyggelig og inspirerende formiddag på Vika kino 4. september!
Les mer om konferansen «E-handel i 2024» her!
Kampanje Media er Norges ledende mediehus for hele media- og kommunikasjonsbransjen. Vi skriver nyheter om markedsføring, teknologi, medier, design, reklame og kommunikasjon og arrangerer tyvetalls kurs og konferanser årlig. Les mer på kampanje.com.