Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.

SPONSET INNHOLD

DAGSTILBUD: Hør hvordan du vinner konkurransen på nett i 2024

Møt blant andre Neil McKay (Endless Gain), Julia Paulsen (Elkjøp Nordic), Thomas Moen, Torkel Johannessen (PearlConvert), Camille Juguet (Capgemini), Siri Børsum (Capgemini), Alexander Naglestad (Ecommerce Marketing), Kristoffer Johnsrud (Ecommerce Marketing) og Eirik Norman Hansen på Kampanjes konferanse om e-handel.
Møt blant andre Neil McKay (Endless Gain), Julia Paulsen (Elkjøp Nordic), Thomas Moen, Torkel Johannessen (PearlConvert), Camille Juguet (Capgemini), Siri Børsum (Capgemini), Alexander Naglestad (Ecommerce Marketing), Kristoffer Johnsrud (Ecommerce Marketing) og Eirik Norman Hansen på Kampanjes konferanse om e-handel.

Det får du vite på Kampanjes konferanse om e-handel 17. april på Vika kino!

Digitalisering, gode kundereiser og helhetlige handleopplevelser er på kartet i de fleste organisasjoner, ledergrupper og styrerom i dag. 

Men, hva skal egentlig til for å lykkes i den knallharde konkurransen i markedet, hvilken teknologi bør man velge og hva sier forbrukertrendene oss?

Disse og mange flere spørsmål søker vi å besvare på Kampanjes halvdagskonferanse «E-handel i 2024 – slik vinner du konkurransen på nett» 17. april på Vika kino!

På scenen denne dagen får vi blant annet se disse foredragsholderne:

🇬🇧 CEO i det prisvinnende britiske byrået Endless Gain, Neil McKay.

✍🏼 Forfatteren, ledertalentet og tech-entusiasten Julia Paulsen fra Elkjøp Nordic.
💥 Bransjeveteranen som hjelper små nettbutikker å vokse, Thomas Moen.
🤖 Teknologilederne Siri Børsum og Camille Juguet fra Capgemini Invent.

👨🏻💻 Nettbutikkeksperten Torkel Johannessen fra Pearl Convert.
🙋🏼‍♂️ Talentene Alexander Naglestad og Kristoffer Johnsrud fra Ecommerce Marketing.

🕺🏻 Konferansier og teknologioptimist Eirik Norman Hansen.

Hvert foredrag er utformet for å gi deltakerne praktiske og anvendelige innsikter, enten det gjelder å forstå det kompliserte landskapet av kundepsykologi eller å anvende dataanalyse for å forutsi markedsbevegelser. Vi vil også dekke hvordan du kan bruke kunstig intelligens for å skape en mer personlig kundeopplevelse.

Denne konferansen er en uunnværlig ressurs for deg som ønsker å forstå og mestre de nye digitale trendene som former fremtidens e-handel

Vi håper å se deg og dine kollegaer til en hyggelig og inspirerende formiddag på Vika kino 17. april!

Les mer om konferansen «E-handel i 2024» her!

Kampanje Media er Norges ledende mediehus for hele media- og kommunikasjonsbransjen. Vi skriver nyheter om markedsføring, teknologi, medier, design, reklame og kommunikasjon og arrangerer tyvetalls kurs og konferanser årlig. Les mer på kampanje.com.

Del artikkel: