Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
Ikea vil satse nytt med sin kundeklubb. Ikea Family lanserer et nytt poengbasert system i kundeklubben, og Ikea Sverige er blant de første som får teste det nye lojalitetsprogrammet.
Fra og med denne uken kan medlemmene samle poeng gjennom kjøp og interaksjoner med Ikea Sverige, både i varehus, på nett, i appen eller via kundeservice. Poengene kan deretter brukes til å låse opp skreddersydde fordeler som passer den enkelte kundens ønsker og behov.
Vi ser at stadig flere velger å møte oss i ulike kanaler langs kundereisen. Med det nye poengsystemet kan våre medlemmer både samle poeng og låse opp belønninger uansett hvordan de handler på Ikea. Det skaper fleksibilitet og gjør våre fordeler mer tilgjengelige, sier Myriam Ruffo, kommersiell sjef for Ikea Sverige.
Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: