Partnerskapet forener to selskaper med en felles visjon: å inspirere kunder til å føle seg selvsikre i sin egen stil. Zalandos fokus på digital innovasjon og moderne historiefortelling gir DVF en unik mulighet til å nå en ny generasjon moteentusiaster og gjenintrodusere dem for merkets tidløse design.
Zalando deler vår visjon om å styrke kvinner og tilby dem kvalitetsklær som får dem til å føle seg selvsikre, sier Diane von Furstenberg. Jeg gleder meg til å se dette partnerskapet nå en ny generasjon kvinner.
Perfekt match
Zalando er den perfekte destinasjonen for DVF i Europa, legger Graziano De Boni, administrerende direktør for DVF, til. Det passer vår globale strategi med fokus på direkte til forbruker (DTC) gjennom eksklusive partnerskap med store forhandlere over hele verden.
Zalandos medgründer David Schneider uttrykker også sin begeistring:
Diane von Furstenberg er et ekte moteikon, og vi er beæret over å samarbeide med henne og hennes merke. Våre felles verdier om å styrke selvtillit og selvuttrykk gjennom mote, kombinert med Zalandos strategiske fokus på kvalitetspartnerskap og inspirerende historiefortelling, gjør dette til en perfekt match.
Eksklusivitet og feiring
DVF har vært en del av Zalandos designerportefølje siden 2018. Lena-Sophie Roeper, visepresident for designere hos Zalando, sier:
Etter å ha jobbet med DVF i flere år, er jeg utrolig glad for at Diane nå har betrodd oss hele distribusjonen som deres eksklusive forhandler i Europa. Dette partnerskapet er en viktig milepæl.
For å feire det eksklusive partnerskapet lanseres en dedikert markedsføringskampanje på Zalando i mars 2025. Kampanjen vil fremheve DVFs rike arv og knytte den til fremtidige generasjoner av moteentusiaster.