Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Innlegg: Lojalitetsprogram – nøkkelen til forbrukernes hjerter i tøffe tider

Tobias Lindh, adm. dir. i Adyen i Norden og Baltikum // Foto: Adyen
Ta vare på tilliten dere har fått.
Tobias Lindh

Dette er et leserinnlegg. Innlegget gir uttrykk for skribentens meninger. 

Hva koster egentlig en kunde?

Det finnes flere mål som måler dette, men kanskje er kjernespørsmålet hva kundelojalitet egentlig koster? Da blir det vanskeligere. Og kanskje er det helt umulig å vite. Kanskje er det fordi lojalitet krever tillit mellom to parter for å bygges, at jeg kan stole på deg og at du kan stole på meg.

Oversatt til vår spesifikke bransje og miljø handler det om en utveksling. Oftest handler det om kunders data eller informasjon om dem i bytte mot rabatt, fortrinn til salg eller en skreddersydd opplevelse i en e-handel som husker hva de liker og pleier å handle.

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: