Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.

SPONSET INNHOLD

Invitasjon til online event: Netthandelens fremtid er flytende

Vi har lagt bak oss en kvartpart av tjuetallet, og netthandelsmarkedet utvikler seg raskt. Er du klar til for en remix av markedsføringsstrategien? Den 1. september trommer Channable sammen et panel av ledende kapasiteter som tar for seg de heteste temaene innenfor nettmarkedsføring i dag og i årene fremover.

Ta en liten pause fra dine daglige gjøremål, brygg deg en god kopp kaffe, sett deg godt til rette og gjør deg klar for årets versjon av The Impact Cube.

Online eventet The Impact Cube 2022 samler foredragsholdere fra ledende selskaper som diskuterer de heteste temaene innenfor netthandel, inkludert sosial markedsføring, fremtiden for detaljhandelen, digital transformasjon, personliggjøring, personvern og mye annet.

Hva kan du forvente?

Den 1. september 2022 fra klokka 15.00 norsk tid kan du strømme online eventet, høre bransjelederes erfaringer og visjoner, oppdatere deg om de siste trendene innenfor netthandel og utforske de mest innovative måtene å utnytte nettmarkedsføring på akkurat nå. Vi regner med at online eventet vil vare i 2–3 timer.

Hvorfor bør du delta?

Teknologien endrer hele netthandelsmarkedet. Samtidig vil kundene ha en mer flytende  opplevelse. De vil ikke bli begrenset av «siloer» av informasjon og funksjonalitet, de vil oppleve kontinuitet i netthandelsreisen, og de vil unngå friksjon mellom forskjellige netthandelskanaler.

Bli kjent med fluid eCommerce – flytende netthandel.

Men hva betyr det egentlig å gjøre netthandelen flytende? Ved å skape en opplevelse som er konsistent i hvert trinn av kundereisen kan annonsører samhandle med kundene på en mer personlig måte, og skape og levere skreddersydd informasjon som er konsistent til rett tid, i rett kanal og for rett person.

Bli med og få inspirasjon, finn løsninger på utfordringer og forstå markedsdynamikken akkurat nå.

  • Lær av innovative og visjonære nøkkelpersoner på området
  • Forstå mer om markedet, beste praksis og hvordan netthandelen vil utvikle seg i fremtiden
  • Fordyp deg i interaktive presentasjoner og innlegg som forklarer innovative strategier for markedsføring av produkter på nye måter i et landskap preget av rask utvikling og hard konkurranse 

Hvem er dette relevant for?

Vil du lære hvordan du kan bli bedre på markedsføring og netthandelsledelse ved å utnytte teknikker for å gjøre kundeopplevelsen mer flytende – mens du sitter komfortabelt hjemme hos deg selv? Hvis svaret er JA, er dette eksklusive online event perfekt for deg.

Forresten tar online eventet for seg temaer og strategier som er relevante for alle som jobber innenfor netthandelsområdet.

Hvem får du høre på online eventet?

Vi har klart å sette sammen et panel med noen av de viktigste kapasitetene innenfor netthandelsområdet. Du får møte disse talerne:

  1.  John Lin, ekspert på det kinesiske teknologimarkedet, snakker om fremtiden for detaljhandelen
  2. Jim Stolze, tech-entreprenør, snakker om kunstig versus menneskelig intelligens, metaverset og automasjon
  3. Robert Smit, produktsjef i Channable, snakker om bruk av data for å øke netthandelen
  4. Aida Oghabi, global markedssjef i Google, snakker om netthandelskunders mangel på tålmodighet, og hvordan annonseringen kan tilpasses til det

Høres dette interessant ut?

Meld deg på GRATIS og fordyp deg sammen med oss gjennom en serie av innlegg og interaktive presentasjoner.

Meld deg på nå!

Del artikkel: