ANNONSE

Jernia lanserer ny løsning fra Posten og Bring: “Har vært etterspurt lenge“

Henrik Sørhaug, leder for Jernia.no, og Jim Aagren, med ansvar for vareforsyningen i Jernia.
Foto: Jernia
Linn Adine Andersen

Kundene kan nå velge leveringsdag.

ANNONSE

Som førstemann ut med ny løsning fra Posten og Bring kan nå Jernia gi kundene sine noe de har etterspurt lenge; nemlig muligheten til å velge leveringsdag. Løsningen er nye API-er utviklet av Bring, hvilket gjør at kundene kan få oversikt over tilgjengelige leveringtidspunkt direkte fra Posten og Bring.

Nå kan alle våre kunder, i hele landet, velge hvilken dag de ønsker å motta varer hjem på. Dette har vært etterspurt lenge. Det er mange som spesielt setter pris på at man kan velge lørdager som leveringsdag i de områdene hvor Posten tilbyr det, sier Henrik Sørhaug, leder for Jernia.no, i en pressemelding.

Også direktøren for vareforsyning i Jernia, Jim Aagren, ser svært positivt på den nye løsningen. I følge ham er fleksibel logistikk verdifullt for deres kunder, samtidig som det er viktig for Jernia å være en aktør i front.

LES OGSÅ: Jernia har snudd – doblet nettsalget

Innsikt viser dessuten av flere kunder ikke nødvendigvis velger første mulige leveringsdato. Dette, med mer, er verdifull informasjon for Bring når det kommer til videreutviklingen av løsningen.

Det er spesielt interessant å følge med på hvor mange som faktisk velger andre leveringsdatoer enn den første mulige, og innsikt om dette gir både Jernia og Posten/Bring grunnlag for videre utvikling innenfor både timeslotter, samme-dags-levering og lignende. Ambisjonen er å tilby ennå mer kundevennlige løsninger og da er det viktig for oss å ha kunder som Jernia som alltid er pådriver og positive til å teste ut nye ting sammen med oss, sier Robert Fossheim, KAM i Posten/Bring.

Del artikkel: