Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Jollyroom hopper på trenden – her er deres nye kundeklubb

Marina Davarinou, CMO i Jollyroom.
Foto: Jollyroom
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Spisser kundeopplevelsen ytterligere.

ANNONSE

Vi vet at kundeopplevelsen står mer i fokus enn noensinne når kampen om forbrukerne blir tøffere for hvert år som går. Alle vil yte det lille ekstra, skape merverdi og i mange tilfeller: etablere et fellesskap.

Det gjør også Jollyroom som nå lanserer kundeklubben Club Jollyroom. Nøkkelordene for dette digitale fellesskapet skal ifølge barneutstyrsaktøren være inspirasjon, kunnskap og guiding – av foreldre, for foreldre.

Siden prosjektets begynnelse har målet vært å skape en destinasjon hvor foreldre kan finne inspirasjon, kunnskap og guider. Med Club Jollyroom spisser vi til kundeopplevelsen ytterligere. Vi er stolte over at vi har skapt en ny dimensjon av Jollyroom, hvor våre kunder kan utveksle kunnskap med hverandre, vise engasjement og benytte våre produkteksperter til hjelp, sier Marina Davarinou, CMO hos Jollyroom, i en pressemelding.

Kundeklubben muliggjør dessuten skreddersydde produktanbefalinger til medlemmene, i tillegg til tradisjonelle spesialtilbud og anbefalinger. En elementær brikke i deres langsiktige lojalitetsarbeid, konstaterer Davarinou.

"Flere store lanseringer"

Selskapet Gamifiera har fått oppdraget å gjøre kundeklubben meningsfull og engasjerende.

Samarbeidet med Jollyroom vil innebære flere store lanseringer av ny funksjonalitet på Gamifieras plattform. Dette vil innebære helt nye måter å belønne kunder på, digitalt, emosjonelt og fysisk, sier Wilhelm Sporrong, administrerende direktør i Gamifiera.

Nøyaktig hvordan disse nye løsningene for belønning ser ut, får vi ikke vite mer om i denne omgang.

Videre forteller Jollyroom at kundeklubben skal romme muligheten for medlemmene, altså foreldre, å skape eget innhold som kan inspirere de andre medlemmene.

Kundeopplevelsen betyr alt for oss, vi vil forenkle foreldres liv med barn. Det er selve essensen av Jollyroom og hvorfor vi eksisterer, avslutter Davarinou.

Del artikkel: