Vi ser samme trend på samtlige av våre markeder og i alle våre salgskanaler. Det viser at vi er veldig sterke og gjør de rette tingene. Det er selvfølgelig veldig gledelig, sier administrerende direktør i Jula, Johan Sjöhagra, i en pressemelding tirsdag ettermiddag.
Han forteller videre om hvordan utviklingen er spesielt fin når hjemmefikserkjeden er "i sesong", og hyller de ansatte i virksomheten som tar godt vare på kundene i det han beskriver som et tøft marked.
Også i nettbutikken skal pilene peke rett vei.
Vår netthandel har gjort ordentlige fremskritt i sommer. I kombinasjon med nye varehusetableringer har det gitt et fint resultat. Samtidig fortsetter våre eksisterende varehus å generere et sterkt salg, sier Sjöhagra.
Kundeklubben druser på
Kundeklubben til omniaktøren, JulaClub, kan nå dessuten skilte med over 5 millioner medlemmer på tvers av markedene. Kundeklubben beskrives som en viktig salgskanal.
Vårt lojalitetsarbeid bygger på et langsiktig kundefokus der vi paketerer kundeopplevelser og en enkel og tydelig måte. Det føles helt fantastisk moro at vi har så mange trofaste medlemmer, sier Jula-sjefen før han runder av:
Nå fortsetter vi med full fart inn i august! Vi er sterkt fokusert på det vi gjør med kundetilfredshet i fokus. En fornøyd kunde er en tilbakevendende kunde og i kombinasjon med et bredt sortiment til lave priser vil vi fortsette å utvikle Julas tilbud på markedet.