ANNONSE

Kjell & Company lanserer grønn satsing: "Utnytter vårt omfattende butikknettverk"

Fredrik Albertsson Sverigesjef i Mentech, David Palm, CRO i Kjell & Company og Marcus Haglund, CCO i Mentech. // Foto: Kjell & Company/Mentech
"Senker terskelen".
Linn Adine Andersen

Menneskets beste venn? Nei, elektronikkjeden Kjell & Company nøyer seg med å være kundens beste venn. I hvert fall nå som de teamer opp med elektronikkreparatøren Mentech, for å tilgjengeliggjøre reparasjon av elektriske enheter for privatpersoner og bedrifter.

Tjenesten vil tilgjengeliggjøres via Kjell & Companys 145 butikker i de to landene.

ANNONSE

Kjell & Company skal være kundens beste venn når det kommer til hverdagselektronikk. Derfor gjør vi det nå mye enklere for privatpersoner og bedrifter å reparere elektronikk som har gått i stykker.

Sammen med Mentech utnytter vi vårt omfattende butikknettverk i Sverige og Norge, og gjennom dette senker vi terskelen og gjør reparasjon av elektronikk lett tilgjengelig for alle, sier David Palm, retail-sjef hos Kjell & Company, i en pressemelding onsdag ettermiddag.

Kundene kan altså levere ødelagte produkter som mobiltelefoner, laptoper og tabs i Kjell & Companys butikker. Deretter sendes produktene til Mentech som feilsøker, reparerer og håndterer garantier, før de sendes tilbake til eieren.

Med sitt hyperlokale butikknettverk, brede produktsortiment og eksepsjonelle kundeopplevelse er Kjell & Company den perfekte samarbeidspartnere for å tilby denne form av drop-in-løsning for reparasjon av elektronikk. Den denne løsningen får kunden en betydelig smidigere og bedre kundeopplevelse enn hva som tilbys på markedet i dag, kommenterer Marcus Haglund, CCO hos Mentech Group.

Del artikkel: