Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Kjører en Black Friday utenom det vanlige

Sofie Okstad, markedssjef i Gents.
therese.karlsrud.haugen
therese@ehandel.com

Skal samle inn en halv million kroner.

ANNONSE

Nettbutikken Gents velger i år og rette fokuset over på noe annet en bare handel under den store salgsfesten Black Friday. Målet deres er i stedet å samle inn en halv million kroner til den svenske Prostatakreftforeningen.

Gents er ledende i Norden når det kommer til mannlig livsstil med et stort utvalg av produkter innen hud, hår, barberutstyr og dufter, og kjører i år en såkalt Black Hours-kalender i kampen mot prostatakreft.

Kalenderen skal gi både privatpersoner og selskaper muligheten til å donere penger til Prostatakreftforeningen ved å tilby de tjenester, produkter og interessante møter under hele 29.november.

LES OGSÅ: Dropper Black Friday for grønn GivingWeek

Ny luke hver time

Hele døgnet skal det åpnes en ny luke i kalenderen hver time, alle med unike tilbud på Gents.se, hvor det er førstemann til mølla som gjelder. Her kan det befinne seg alt fra lunsj med innflytelsesrike personer til en forelesning, workshop eller en parfymetesting for opp til 20 personer.

For å gjøre det hele litt ekstra spennende vil Gents også la en luke stå tom som en overraskelse, hvor tanken er at interessentene selv kan ta kontakt for å være med å fylle luken med noe spesielt.

- Vi jobber alltid for å overgå kundenes forventinger. Med en overraskelsesluke vil vi gi privatpersoner og selskaper muligheten til å påvirke hvilket tilbud som skal være i denne luken, og på denne måten få føle seg delaktige, sier Sofie Okstad, markedssjef i Gents, i en pressemelding.

LES OGSÅ: Nettbutikk utfordrer bransjen til å ta avstand fra Black Friday

Del artikkel: