Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Kjørte vårens tilsvar til Black Week: Økte med 100 prosent

Maria K. Ebbestad, pressesjef i Nytelse.no
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Fått en god start på året.

ANNONSE

Vårens tilsvar til Black Week heter Pink Week hos nettbutikken Nytelse.no som høstet nye rekorder med en økning på 100 prosent mot fjoråret under kampanjen.

Perfekt på denne tiden av året hvor man vet nordmenn er ekstra yre, sier pressesjef i nettbutikken som selger sexleketøy, Maria K. Ebbestad, til Ehandel.

Pink Week er vårens Black Friday-sale hos oss. Den varer en uke og har fokus på gode produkter til en billig penge, sier Ebbestad.

Sammenlignet med fjoråret økte både antall ordre og kroner og øre i omsetning med 100 prosent denne uken. Nøyaktig hvor mye nettbutikken sopte inn under uken, ønsker de dog ikke å røpe.

Både Nytelse.no og konkurrenten Kondomeriet ble for halvannet år siden kjøpt opp av det internasjonale konsernet EQOM Group, men drives fremdeles som separate selskaper. I 2021 omsatte Nytelse.no for rett over 100 millioner kroner – og selv om tallene for 2022 ennå ikke er offentlige kan pressesjefen fortelle at inneværende år har fått en positiv start.

Vi jobber hardt for å utvikle oss og komme med nye idéer og etterstreber å gi nordmenn det de vil ha. Sammenlignet med fjoråret ligger vi godt foran i 2023 og det ser ut til at 2023 blir nok et fint år for oss, sier Ebbestad.

Del artikkel: