ANNONSE

Komplett med stikk til sine omni-konkurrenter i ny kampanje

Kompletts nye kampanje, strategisk plassert utenfor konkurrenten Elkjøp. // Foto: Komplett/WAL
Løfter frem fordelene ved netthandel.
Linn Adine Andersen

I en fersk kampanje kommer Komplett med et stikk til konkurrentene Elkjøp og Power.

Kampanjen inneholder en rekke filmer til ulike kanaler og skal spille på hvordan man hos netthandelsaktøren kan handle elektronikk uten å nærmest løfte en finger – til forskjell fra i butikk hvor man må frakte varene hjem selv. Dette skriver Kampanje.

ANNONSE

Det er i materialet til print- og utendørsreklamen at nettgiganten peker til konkurrentene. Det lyder som følger: "Gjør et godt el-kjøp uten å bruke for mye power".

Da vi utviklet kampanjen, kom ordspillet opp som en liten greie på siden. Vi syntes det var en snedig måte å løfte frem at det å gjøre gode elektronikk kjøp på nett kan gjøres uten å måtte anspenne så mye som en muskel sier Ingvild Aslaksen Sande, markedssjef i Komplett, i en pressemelding.

LES OGSÅ: Oda svarer på e-handelsprofilens priskritikk i ny kampanje: "Joda"

Del artikkel: