ANNONSE

Komplett og Telia inngår samarbeid: ”En heldigital kundereise”

Anders Odden, salgsdirektør i Komplett Bedrift og Jon Christian Hillestad, direktør for bedriftsmarkedet i Telia Norge.
therese.karlsrud.haugen

Skal bli en "one-stop-shop" for bedrifter.

ANNONSE

Bedriftskunder kan nå kjøpe Telia-abonnement hos Komplett Bedrift. Med alt på ett sted skal det bli enklere for bedriftskunder å løse sine behov digitalt.

Digitaliseringen har skutt fart siden pandemien traff oss i mars, og mer enn noen gang benytter norske bedrifter seg av digitale løsninger for å jobbe. Denne digitale modenheten, kombinert med både begrenset tid til og ønske om å oppsøke fysiske butikker, gjør det å kjøpe bedriftsabonnement hos Komplett Bedrift svært aktuelt for mange norske bedrifter, sier Jon Christian Hillestad, direktør for bedriftsmarkedet i Telia Norge, i en pressemelding.

Komplett Bedrift selger IT- og elektronikkutstyr til private og offentlige virksomheter i Norge, og kundene har etterspurt muligheten til å kjøpe også mobilabonnement hos dem.

Vi har både produktene og løsningene som er tilpasset den nye arbeidshverdagen, både når det gjelder fleksibilitet og sikkerhet. Vi ser at abonnementene og tjenestene Telia tilbyr komplimenterer disse produktene på en veldig bra måte, sier Anders Odden, salgsdirektør i Komplett Bedrift, og legger til:

Vårt mål er å gi norske bedrifter bedre flyt i IT-hverdagen. Ved å inngå dette samarbeidet med Telia gjør vi IT-hverdagen mye enklere og mer effektiv for tusenvis av bedriftskunder i Norge når de nå finner alt på ett sted. Komplett Bedrift og Telia kan nå tilby løsninger, priser og produkter som passer like bra til alle bedrifter, enten de har én medarbeider eller tusen ansatte.

Komplett Bedrift skal dermed bli en "one stop shop" for bedrifter, hvor de skal finne alt de trenger av utstyr sammen med abonnement. Det er første gang en norsk teleoperatør tilbyr bedriftsabonnement i en nettbutikk på denne måten.

Som Norges største utfordrer ønsker vi å fornye og forenkle tilbudet til bedrifter, og her tar vi en digital lederrolle. Med en heldigital kundereise kan bedriftene spare mye tid som de heller kan bruke på å jobbe og betjene sine kunder igjen. Vi er glade for samarbeidet med Komplett Bedrift og for mulighetene det gir spesielt små og mellomstore bedrifter, som det tross alt er flest av i Norge, sier Hillestad.

Telia vil i første omgang selge abonnementer hos Komplett Bedrift, men ser på mulighetene for å lansere flere tjenester og produkter sammen med Komplett Bedrift på deres plattform.

Del artikkel: