Dagens salgstall lar seg vente på i mange tilfeller, men Kondomeriet kan allerede melde at salget går over all forventning. Bare halvveis inn i den store salgsdagen kan selskapet konkludere med at fjorårets salg vil overgås – og nye rekorder settes.
Bestillingene strømmer inn. Selv før halve dagen er gått, har vi allerede passert antall ordre som ble gjort under fjorårets Black Friday. Dette går mot nye rekorder, sier Ingrid Bakker, fungerende presseansvarlig i Kondomeriet, i en pressemelding.
Under fjorårets Black Week og Cyber Monday femdoblet Kondomeriet omsetningen sammenlignet med 2019. Fortsetter salgstallene i samme retning utover dagen vil selskapet nå store summer under årets Black Friday.
Det er produktet Womanizer og julekalenderen Naughty and Nice som hevder seg som dagens store salgsvinnere hos Kondomeriet.
Det er hyggelig å se at så mange nå unner seg et sexleketøy, og at stadig flere nordmenn kaster seg på sexleketøytrenden, sier Bakker.
Kondomeriet har siden pandemien opplevd enorm vekst og omsetningen for 2020 landet på knappe 195 millioner kroner, med et resultat på 36,4 millioner kroner, ifølge tall fra Proff.no. Dette til sammenligning mot 2019 hvor omsetningen landet på 138 millioner kroner, og resultatet på 21,7 millioner kroner.