Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Konkurrerer med lavprisbutikkene - nå er det like billig på nett

Karl Munthe-Kaas, med-gründer og adm. direktør i Oda.
Foto: Oda
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

"Viktig milepæl"

ANNONSE

Gårsdagen ble en merkedag for Oda - da de senket prisene til et nivå som utfordrer de norske dagligvarekjempene. Priskuttet skal gi nordmenn like lave priser på nett som i lavprisbutikkene, noe kundene selv kan sammenligne når Oda dessuten lanserer prissammenligning på nett.

Dette er ikke bare en viktig milepæl for oss, men for hele dagligvarebransjen. Helt fra start har vi trodd at det er mulig å gjøre dagligvarer på nett så effektivt at vi kan konkurrere med lavpriskjedene på pris, samtidig som vi har bedre kvalitet og større utvalg. Og nå er vi her! sier Karl Munthe-Kaas, med-gründer og administrerende direktør i Oda, i en pressemelding.

Munthe-Kaas forteller videre at Oda nettopp har nådd 300.000 unike kunder. Dette betyr mer effektiv pakking, levering og dermed også lavere priser ut til kundene.

Vårt system er enkelt og effektivt. Vi kan ta tusenvis av varer rett inn på lageret og rett ut til kunden på rekordfart, uten omveien via butikken. Det gir ikke bare ferskere og friskere mat, men også minimalt med svinn. Jo flere kunder vi får, jo mer effektivt kan vi drive, og jo billigere blir det for kunden, forteller Munthe-Kaas.

LES OGSÅ: Gir eskene nytt liv - inngår samarbeid med Oda

Lanseringen av prissammenligningen skal gjøre kundene trygge på at prisene Oda leverer alltid skal matche Rema 1000. Dette er den første versjonen i Norge rettet mot dagligvarer på nett.

Å handle dagligvarer på nettet er smart, også for lommeboka. For Odas kunder betyr det stort utvalg til lav pris, høy kvalitet og mer tid til overs. Vårt mål er å gjøre det så enkelt for kunden at man aldri mer trenger å tenke på pris. Da må det være åpent, enkelt og føles trygt, sier Munthe-Kaas.

Del artikkel: