ANNONSE

Lader opp til suksess med nok en nysatsing – "Tydelig trend"

Forbrukerne ønsker i økende grad ladere tilpasset deres behov, sier kategorisjefen.
Linn Adine Andersen

Kjell & Company vil ri på trendbølgen av hurtigladere og samler nå alle sine ladere under sitt eget varemerke Linocell, i tillegg til å lansere en ny generasjon ladere.

Målet skal være å befeste selskapets posisjon som markedsledende innen kategorien hurtigladere.

ANNONSE

Vi ser en tydelig trend med hurtigladere som nå begynner å ta av. Standardiseringen mot USB-C og teknologiske gjennombrudd de siste årene med stadig kraftigere ladere gjør at forbrukere i økende grad ønsker å kjøpe ladere som er tilpasset deres behov, kommenterer Joel Lundberg, kategorisjef hos Kjell & Company, i en pressemelding.

I det oppdaterte sortimentet skal selskapet tilby multiladere i mindre format og med den nye GaN-teknologien som muliggjør kraftigere lading.

Den teknologiske utviklingen i segmentet har gått raskt de siste årene, der laderne både blir mindre samtidig som de kan tilby rask lading til alt fra telefoner, nettbrett og laptoper. Nå spisser vi sortimentet vårt innen lading enda mer for å kunne tilby løsninger i teknologisk forkant til en konkurransedyktig pris for forbrukeren, fortsetter Lundberg.

Del artikkel: