Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
Hvordan skaper man egentlig en vellykket nettbutikk? Det finnes selvfølgelig ikke et enkelt svar på det spørsmålet. Men en måte å finne ut av det på kan være å spørre dyktige netthandlere hvordan de har lykkes med sin virksomhet.
Tanken er at det kan være inspirerende for deg som nå er i ferd med å starte din egen nettbutikk – eller for deg som akkurat har kommet i gang.
Først ut med å avsløre de viktigste strategiene for en raskt voksende nettbutikk er Joel Svensson, gründer og administrerende direktør for Partykungen, bedre kjent som Partyking i Norge.
Partykings omsetning utgjorde for seks år siden 166 millioner svenske kroner. Nå nærmer den seg 400 millioner, omtrent en tredobling. Omsetningen økte i jevn takt mellom 2018 og 2020.
Men i løpet av pandemiårene gjorde den et realt hopp fra litt over 220 millioner kroner i 2020 – til nærmere 360 millioner kroner i 2022. Fortjenesten har ligget mellom rundt 3 millioner og opptil 6 millioner i 2022.
Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: