ANNONSE

Lær av mesterne: Dette er Partykings oppskrift på suksess

Joel Svensson, gründeren av Partykungen, bedre kjent som Partyking i Norge. // Foto: Partyking
"Med tydelige mål kommer også motivasjon".
David Gustavsson

Hvordan skaper man egentlig en vellykket nettbutikk? Det finnes selvfølgelig ikke et enkelt svar på det spørsmålet. Men en måte å finne ut av det på kan være å spørre dyktige netthandlere hvordan de har lykkes med sin virksomhet.

Tanken er at det kan være inspirerende for deg som nå er i ferd med å starte din egen nettbutikk – eller for deg som akkurat har kommet i gang.

Først ut med å avsløre de viktigste strategiene for en raskt voksende nettbutikk er Joel Svensson, gründer og administrerende direktør for Partykungen, bedre kjent som Partyking i Norge.

Har vokst kraftig de siste seks årene

Partykings omsetning utgjorde for seks år siden 166 millioner svenske kroner. Nå nærmer den seg 400 millioner, omtrent en tredobling. Omsetningen økte i jevn takt mellom 2018 og 2020.

Men i løpet av pandemiårene gjorde den et realt hopp fra litt over 220 millioner kroner i 2020 – til nærmere 360 millioner kroner i 2022. Fortjenesten har ligget mellom rundt 3 millioner og opptil 6 millioner i 2022.

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: