ANNONSE

Lagerhaus' flaggskipbutikk er åpen – "oppgradert vårt interiørkonsept"

Omnikanal-aktøren ønsker velkommen til sin nye flaggskipbutikk.
Linn Adine Andersen

Denne uken åpnet Lagerhaus dørene til sin nye flaggskipbutikk i Bogstadveien, Oslo.

Selskapet forteller at butikken representerer en ny æra for Lagerhaus – med en rekke konsepter som skal gjøre at butikken skiller seg ut fra andre interiørbutikker. Den svenske utfordreren er tross alt bare én i et marked av mange veletablerte butikkjeder.

Vi har benyttet muligheten til å oppgradere vårt interiørkonsept og vår visual merchandising-teknikk med denne butikken.

Det har vært en fantastisk reise der vi virkelig har lekt med materialer, farger og strukturer for å skape en atmosfære som gjenspeiler både vårt varemerke og den unike karakteren til lokalet, sier Laurie Börjesson, ansvarlig for Visual merchandising og konseptansarlig i Lagerhaus, i en pressemelding.

Videre forteller hun at et av målene har vært å overraske kundene med uventede utstillingsflater. Dype nisjer i veggene, i bygget som ble oppført i 1929, har blitt sentrale elementer i butikkens utforming.

For eksempel har vi bygget et bord på en vegg – en utstillingsløsning som utfordrer de tradisjonelle måtene å vise produkter på, og gir flaggskipbutikken en helt egen identitet.

Del artikkel: