Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Lavpriskjeden satser videre – ruller ut nettbutikk

Stefan Palm, CEO i Lager 157.
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

"Betydelig oppgradering".

ANNONSE

Lager 157 har opplevd stabil vekst de siste årene, både på nett og i de fysiske butikkene. Dette var en av grunnene til at de investerte i et nytt automatisert lagersystem i fjor. Nå tar de neste steg i sin satsning på nett.

LES OGSÅ: Lager 157 investerer i robotlager – "en absolutt forutsetning"

Lavpriskjeden meddeler at man nylig har lansert en oppdatert nettbutikk. Blant annet har den nye nettsiden fått en betydelig oppgradering med tanke på kundeopplevelsen.

Vi ønsket å utvikle et design som virkelig reflekterer Lager 157s identitet, og det har vi klart. Vi har kledd nettbutikken i et stilfullt og moderne utseende samtidig som vi fortsetter å kunne kommunisere gode tilbud til våre kunder, sier Svetlana Svenningsson, sjef for netthandel og digital markedsføring hos Lager 157.

Kontinuerlige oppdateringer

Som tidligere er det Viskan som har jobbet med den nye nettsiden. Partene har samarbeidet siden 2015, og Sanna Åfalk, UI/UX-designer hos Viskan, påpeker at den nye nettsiden ikke bare skal virke moderne. Den har også fått en rekke nye funksjoner.

Dette inkluderer tiltak som skal øke effektiviteten når nytt innhold publiseres på nettsiden.

Ettersom Lager 157 er svært aktive med mange daglige publiseringer, var det viktig for oss å skape et design som ville være enkel å jobbe videre med. Samtidig ønsket vi å ta vare på følelsen av at det skal være enkelt å være kunde, kommenterer Åfalk.

Del artikkel: