Netthandel- og hudpleieselskapet, som har tatt norske kunder med storm, satser nå i nabolandet. Det er nå klart at Linda Johansen lanserer på det svenske markedet i dag.
Selskapet, som driver av Linda Johansen og Timm Vold, har tidligere sagt at de ville begynne Ã¥ markedsføre produktene sine i Sverige. I forbindelse med lanseringen har man fÃ¥tt med seg den svenske modellen og Hollywood-skuespilleren Izabella Scorupco som ambassadør for produktene.Â
Linda Johansens visjon har fra start vært Ã¥ skape en effektiv og naturlig hudpleielserie, som kan reparere, beskytte og ungdommeliggjøre huden. LNDA har stort fokus pÃ¥ Ã¥ ta hÃ¥nd om moden hud pÃ¥ best mulig mÃ¥te. Derfor er samarbeidet med Izabella Scorupco som internasjonal ambassadør perfekt, skriver selskapet i en pressemelding.Â
Linda JC AS ble grunnlagt i 2015 og omsatte for 50 millioner kroner i 2020. Hver måned sendes 10 000 bestillinger ut fra nettbutikken.
I tillegg til ekspansjonen i Sverige, har selskapet nylig meddelt at de er i dialog med kjeder som Vita og Kicks samt at de i disse dager ruller ut produktene sine i norske taxfree-butikker.
LES OGSÃ…: Linda Johansen solgte for 50 millioner - satser i nye kanaler