ANNONSE

Liveshopping-giganten øker med over 400 prosent – men resultatet synker

Adm. direktør i Bambuser, Maryam Ghahremani.
Linn Adine Andersen

"Alle nøkkeltall peker i riktig retning".

ANNONSE

Liveshoppingaktøren Bambuser viser til nok en sterk rapport. I løpet av andre kvartal i år omsatte selskapet for totalt 35,8 millioner kroner, en økning på 411 prosent. Verdien av selskapets kontrakter utgjorde drøye 72 millioner kroner, hvilket er 664 prosent økning fra samme periode i fjor.

Når vi stenger bøkene for andre kvartal, peker alle våre nøkkeltall i riktig retning, sier Maryam Ghahremani, administrerende direktør i Bambuser, i en pressemelding.

LES OGSÅ: Norsk videotjeneste satser internasjonalt: "Vil menneskeliggjøre e-handelen"

Selskapets driftsresultat (EBITDA) gikk imidlertid i motsatt retning. Resultatet falt fra minus 5 til minus 27,6 millioner kroner, noe selskapet knytter til investeringer i plattformen.

I løpet av andre kvartal har Bambuser også fått flere avtaler som strekker seg over lengre tid, sier selskapet.

I dag er de fleste av våre avtaler på en periode av 12 måneder. Dessuten har vi i løpet av kvartalet påbegynt avtaler som strekker seg over 24 og 36 måneder, sier Ghahremani.

LES OGSÅ: Elkjøp lanserer "LIVE Shopping"

Del artikkel: