Liveshoppingaktøren Bambuser viser til nok en sterk rapport. I løpet av andre kvartal i år omsatte selskapet for totalt 35,8 millioner kroner, en økning på 411 prosent. Verdien av selskapets kontrakter utgjorde drøye 72 millioner kroner, hvilket er 664 prosent økning fra samme periode i fjor.
Når vi stenger bøkene for andre kvartal, peker alle våre nøkkeltall i riktig retning, sier Maryam Ghahremani, administrerende direktør i Bambuser, i en pressemelding.
LES OGSÅ: Norsk videotjeneste satser internasjonalt: "Vil menneskeliggjøre e-handelen"
Selskapets driftsresultat (EBITDA) gikk imidlertid i motsatt retning. Resultatet falt fra minus 5 til minus 27,6 millioner kroner, noe selskapet knytter til investeringer i plattformen.
I løpet av andre kvartal har Bambuser også fått flere avtaler som strekker seg over lengre tid, sier selskapet.
I dag er de fleste av våre avtaler på en periode av 12 måneder. Dessuten har vi i løpet av kvartalet påbegynt avtaler som strekker seg over 24 og 36 måneder, sier Ghahremani.
LES OGSÅ: Elkjøp lanserer "LIVE Shopping"