ANNONSE

Lyko styrker sin posisjon i Norge – hun skal lede satsingen

Aleksandra Dybdahl-Holthe har allerede startet i sin nye stilling som Norgessjef for Lyko.
Foto: Lyko
Linn Adine Andersen

Skal sikre veksten også fremover.

ANNONSE

Når Lyko skal styrke tilstedeværelsen sin i de nordiske markedene utenfor hjemlandet er det Norge som står først på trappene. I dag forteller nemlig den svenske sminkeaktøren at de har ansatt en landssjef for Norge.

Det er Aleksandra Dybdahl-Holthe som har fått rollen som Norgessjef, og hun er allerede godt kjent med selskapet etter tre år i rollen som markedssjef for Lyko. Innen den tid har hun dessuten med seg verdifull erfaring fra Loreal.

Jeg er veldig glad for tilliten til å ta dette neste steget. Det føles fantastisk å få fortsette å vokse sammen med Lyko og teamet i Norge. Vekstreisen hittil har vært enorm og en morsom reise, og det skal bli spennende å få ta et enda bredere grep om totalen og sikre veksten også fremover, sier Dybdal-Holthe i en pressemelding.

Jakter ny markedssjef

Lotta Onajin, Chief Nordic Sales Officer i Lyko, er sikker på at Dybdahl-Holthe vil være viktig for selskapets videre vekst i Norge. Nå er de på jakt etter en ny markedssjef i Norge, samtidig som den nye Norgessjefen finner seg tilrette i sin nye rolle.

Det er veldig gledelig at Aleksandra kan ta dette steget internt og vil ta på seg oppdraget. Hun har gjort en fantastisk jobb i sin tidligere rolle, og hennes erfaring på det norske markedet, kombinert med resultatfokus og sterke strategiske evner, kommer til å være viktig i Lykos videre vekst i Norge, sier Onajin.

Del artikkel: