Skal vi sikre vår relevans i et stadig mer komplekst matmarked, må vi kjenne våre kunder og gi dem tilbud og tips de faktisk setter pris på og bruker. Gjør vi ikke det, kan vi på sikt miste vår viktige rolle i mat-Norge, fortsetter han.
"Over all forventning"
At over 200 000 kunder har valgt å melde seg inn i klubben allerede overrasket markedsdirektøren.
Meny Mer skal ifølge butikkjeden være en digital forlengelse av deres digitale tjenester som ikke bare rommer nettbutikken, men også digitale handlelister, kvitteringer, personlige besparelser og kostholdsinnsikt – for å nevne noe.
Antall innmeldinger er over all forventning og viser at matglade nordmenn ønsker gode tilbud og mer relevant inspirasjon. Jeg tror også at mange trigges av at de får 10 prosent Trumf-bonus på første handel, Trumf-bonus på flere varer og dobbelt så mange personlige tilbudskuponger hver måned, sier Normann-Larsen.
Med 60 millioner årlige besøk på nettsiden, 185 butikker og en omsetning på 20 milliarder kroner i 2023 har Meny Mer all grunn til å forvente vekst, særlig når kundene fremdeles opplever et matmarked med stigende priser og fortsatt høye levekostnader.
Nå starter første kapittel for "Meny Mer". Hva som blir neste kapittel er for tidlig å si, men med ambisjon om å bli det lojalitetsprogrammet nordmenn er mest fornøyde med, i kombinasjon med at vi skal være Norges ledende supermarked, sier det seg selv at vi ønsker å legge mye inn i programmet i årene som kommer, avslutter markedsdirektøren.