Det er helt rått å vinne prisen for fjerde gang. Det er en fantastisk anerkjennelse til alle matarbeiderne våre, det er de som plukker til nettkundene våre, sier Knut Nyløkken, netthandelssjef i Meny, i en pressemelding.
En ulempe med å handle frukt og grønt er at man ikke får se og eventuelt kjenne på varene man skal legge i den digitale handlekurven. Men Meny har altså sikret kvalitet og holdbarhet – også på nett.
Kvaliteten på frukt og grønnsaker er et viktig parameter for valg av nettbutikk, men også for å få kundene til å handle på nett igjen. Derfor betyr det mye for oss å vinne år etter år, sier Nyløkken.
LES OGSÅ: Meny sniklanserte kundeklubb – har allerede 200 000 medlemmer: "Sikre vår relevans"
Faktisk handler Menys nettkunder mer frukt og grønnsaker enn deres butikkunder.
Andelen frukt og grønt i handelvognen er noe høyere hos MENYs nettkunder, sammenlignet med kundene i de fysiske MENY-butikkene.
Disse tallene bekrefter at våre matarbeidere gjør en god plukkejobb, men også at nettkundene har tillit til oss, sier Nyløkken.