Logg inn for å fortsette lesingen
FÃ¥ tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
Det finnes et hav av merkeordninger – og som forbruker er du sikkert vant til å se de mest kjente både når du handler dagligvarer, klær og elektronikk i butikk og på nett.
Har du akkurat startet din egen nettbutikk kan det imidlertid lønne seg å sette seg inn i de mest vanlige merkeordningene, og sikre at du har de merkene som kan være avgjørende for om en kunde vil handle i din nettbutikk eller ikke.
Men hva koster det å ha slike merkeordninger på egne produkter? Og har det egentlig så mye å si?
Vi har tatt en prat med Gunstein Instefjord, leder for forbrukerpolitikk i Forbrukerrådet, som gjør oss klokere på merkeordningenes verden.
Logg inn for å fortsette lesingen
FÃ¥ tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: