Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Optimaliser din nettbutikk: Merkeordninger for norske e-handlere

Gunstein Instefjord, leder for forbrukerpolitikk i Forbrukerrådet. // Foto: John Trygve Tollefsen/Forbrukerrådet
Forbrukerrådet mener merkeordninger er viktig for mange forbrukere.
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Det finnes et hav av merkeordninger – og som forbruker er du sikkert vant til å se de mest kjente både når du handler dagligvarer, klær og elektronikk i butikk og på nett.

Har du akkurat startet din egen nettbutikk kan det imidlertid lønne seg å sette seg inn i de mest vanlige merkeordningene, og sikre at du har de merkene som kan være avgjørende for om en kunde vil handle i din nettbutikk eller ikke.

Men hva koster det å ha slike merkeordninger på egne produkter? Og har det egentlig så mye å si?

Vi har tatt en prat med Gunstein Instefjord, leder for forbrukerpolitikk i Forbrukerrådet, som gjør oss klokere på merkeordningenes verden.

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: