Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Mester Grønn stakk av med to gjeve priser: "En fantastisk lagseier"

Erling Ă˜lstad, adm. dir. i blomsterbutikkjeden Mester Grønn. // Foto: Mester Grønn
"Med et tydelig budskap i alle ledd".
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Under kjøpesenterkonferansen i Stavanger skulle Ă…rets kjede og Ă…rets markedsaktivitet kĂ¥res, to priser som deles ut hvert Ă¥r av Norsk Kjøpesenterforening.

Årets finalister bestod av Mester Grønn, Eurosko og den rasktvoksende dyrebutikkjeden Musti.

I juryens begrunnelse stĂ¥r det at vinneren har en visjon om Ă¥ drive virksomheten pĂ¥ en bærekraftig og ansvarlig mĂ¥te, som blant annet omfatter Ă¥ velge miljøvennlige produkter og Ă¥ redusere butikkens avfall.

Og i Ă¥r ble det dobbeltseier nĂ¥r Mester Grønn stakk av med begge prisene.

ANNONSE

Dette er en fantastisk lagseier hvor alle 1600 medarbeidere i Mester Grønn har levert, kommenterte en stolt administrerende direktør i Mester Grønn, Erling Ă˜lstad.

"Skapt stort engasjement"

Juryen viser til hvordan Mester Grønn Ă¥pnet 4 nye utsalgssteder i 2023, i tillegg til at de oppgraderte 13 av sine eksisterende butikker. I tillegg sikret kjedens fokus pĂ¥ service og opplæring, bærekraft og samfunnsansvar prisen Ă…rets kjede.

Ă…rets markedsaktivitet vant de pĂ¥ grunn av sin Rosa Sløyfe-kampanje.

Ă…rets vinner har vært svært helhetlig i bĂ¥de uttrykk og gjennomføring, med et tydelig budskap i alle ledd. Helt fra annonser, visninger i sosiale medier og pĂ¥ selve lokasjonen. Kampanjen har skapt stort engasjement i sosiale medier som igjen har skapt økt besøk pĂ¥ lokasjon.

Ikke minst har det ført til gode resultater. BĂ¥de for det kommersielle og for saken de har ønsket Ă¥ belyse. Dette har resultert i en mĂ¥loppnĂ¥else som samfunnet som helhet vil tjene godt pĂ¥ og som til syvende og sist kan redde liv, stĂ¥r det i juryens begrunnelse.

Del artikkel: