ANNONSE

Møbelkjeden styrker sin digitale tilstedeværelse – lanserer ny nettbutikk

Linda Trulsen, markedssjef hos Møbelringen. // Foto: Møbelringen
"Vært en fanesak for meg".
Linn Adine Andersen

I 2022 lanserte Møbelringen strategien Møbelringen Digital. De ville styrke satsingen på nett – og nå står deres splitter nye nettbutikk klar til bruk.

Nettbutikken blir et viktig supplement til kjedens 70 fysiske butikker, og håpet er at den vil inspirere enda flere til å også ta turen til nettopp butikkene.

Å styrke Møbelringens digitale tilstedeværelse har vært en fanesak for meg siden jeg startet i Møbelringen. Jeg er veldig godt fornøyd med vårt nye uttrykk, brukeropplevelse og tekniske løsning, fordi det blir enklere for kundene våre å handle på nett, og ikke minst legges det til rette for at flere kan bli inspirert til å besøke våre fysiske butikker, sier Linda Trulsen, markedssjef hos Møbelringen, i en pressemelding.

Nettbutikken er utviklet i samarbeid med Alpha Solutions, og Trulsen forteller videre at de ser det som en nødvendighet å tilby de beste digitale og fysiske løsningene for å møte kundenes behov.

Mange gjør research og lar seg inspirere på nett, men foretrekker å handle i fysiske butikker. Der blir de godt ivaretatt av våre dyktige fagspesialister over hele landet, som kan møbelfaget sitt og som gir god veiledning og råd, legger hun til.

Del artikkel: