Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Motegiganten storsatser på ny kategori: “En av de største“

Hermann Haraldsson, administrerende direktør i Boozt.
therese.karlsrud.haugen

Teller nå 2 millioner nordiske kunder.

ANNONSE

Motegiganten Boozt.com tilbyr allerede barneklær, treningstøy og skjønnhetsprodukter i tillegg til mote. Nå skal netthandelsplattformen også begi seg ut på interiør.

Under årets fjerde kvartal vil selskapet lansere kategorien "Home", hvor målet er å ha det "beste tilbudet" av interiør til hjemmet i Norden.

Vår ambisjon er å tilby nordiske kunder et bredt utvalg av de beste og mest relevante merkevarene innen hjem og interiør til alle rommene i huset. Vi har ansatt et team med erfarne innkjøpere og merchandisers, som sammen med vår ekspertise innen plattform, markedsføring og ordrehåndtering, skal sikre at vi skaper en enestående shoppingopplevelse for interiør-kunder, sier Hermann Haraldsson, administrerende direktør i Boozt, i en pressemelding.

Målet er at "Home" skal bli en av de største kategoriene på Boozt.com. Ettersom det å handle møbler skiller seg en del fra å handle mote har man utviklet en "shop-in-shop"-løsning, som skal skape best mulig kundeopplevelse.

Vår lansering av kategorien Home er et viktig steg i satsingen på å bygge en fullkommen butikkopplevelse på nett. Det å kunne handle merkevarer i ulike kategorier smidig og enkelt kommer til å styrke opplevelsen ytterligere for våre kunder, som i løpet av de siste årene har handlet mer og mer fra kategorier som utfyller vårt kjernesortiment innen mote: Barn, Sport og Beauty, sier Haraldsson og legger til:

Vi har store ambisjoner før interiørkategorien, som forventes å bli en av de største kategoriene på Boozt.com innen de kommende 5 årene.

I følge Boozt har selskapet nå 2 millioner aktive kunder i Norden.

Del artikkel: