ANNONSE

Motegigantens rekordbrytende Cyber Week

David Schneider, medgründer i Zalando.
Zalando.
Linn Adine Andersen

Zalando hadde en travel Cyber Week.

ANNONSE

Årets Cyber Week viste seg å bryte rekorder for motegiganten Zalando. Det er femte året selskapet er med på årets handlebegivenhet, inkludert Black Friday og Cyber Monday, og i år nådde de hele 840 000 nye kunder.

En stolt David Schneider, medgründer i Zalando, forteller i en pressemelding at de har jobbet hardt for å kunne gi sine kunder attraktive tilbud gjennom hele Cyber Week.

LES OGSÅ: Flere rekorder ble slått under Black Week

Vi er stolte av å kunngjøre at vi overgikk våre ambisiøse mål, spesielt med tanke på vårt Partnerprogram. Suksessen med årets Cyber Week markerer nok en milepæl for vår vekst, vår transformasjon til en plattform og et nytt skritt mot vår visjon om å bli "the Starting Point for Fashion", sier Schneider i pressemeldingen.

I de mest travle periodene under Black Friday ble rundt 7200 ordre motatt i minuttet, noe som overgår fjorårets tall på 4200 ordre i minuttet. De mest kjøpte artiklene denne salgsdagen var svarte leggings, t-skjorter med logo samt svarte sneakers.

LES OGSÅ: Sminkegigantens Black Friday - solgte 180 000 produkter

Del artikkel: