ANNONSE

Musti vokser online – nedgang for butikkene: "Lav forbrukertillit"

David Rönnberg, administrerende direktør i Musti Group.
Samtidig fortsetter kjeden å gå sterkt i Norge.
Jimmy Andersson

Den finske dyrebutikkjeden som blant annet består av Musti, Vetzoo og Arken Zoo, har i løpet av morgenen sluppet sine tall for sitt tredje kvartal, april til juni.

Omsetningen landet på 104 millioner euro, noe som er en beskjeden økning på 0,7 prosent sammenlignet med fjorårets 103,3 millioner.

Ifølge administrerende direktør, David Rönnberg, skyldes veksten hovedsakelig en voksende netthandel, mens konsernet har mistet fart offline i løpet av kvartalet. Samtidig taper selskapet på bunnlinjen.

LES OGSÅ: Raser videre i Norge: Musti-sjefen forteller om suksessen

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: