Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.

SPONSET INNHOLD

NĂ¥ lanserer vi kvantumsrabatter til NXT!

Den 17. oktober Ă¥pner vi endelig dørene igjen pĂ¥ Oslo Spektrum etter fjorĂ¥rets megasuksess!

Det skal bli fantastisk gøy Ă¥ kjøre NXT Nordic igjen! Etterspørselen har vært større enn noen gang og vi har jobbet hardt for Ă¥ sette sammen en sĂ¥ bra agenda som mulig for Ă¥ tilby vĂ¥re deltakere mer kunnskap og inspirasjon enn noen gang tidligere pĂ¥ NXT Nordic, sier Niclas Albäck, COO pĂ¥ Ehandel.

Kan du fortelle litt om Ă¥rets program?

I Ă¥r vil vi fokusere pĂ¥ fremtidens kundereise, noe som er viktigere enn noen gang ettersom e-handelsbransjen har det litt tøft akkurat nĂ¥ pĂ¥ ulike hold pĂ¥ grunn av omverdenen. Dermed trenger alle som selger digitalt og fysisk Ă¥ ta et steg tilbake for Ă¥ se over sistart til slutt. Vi skal belyse flere spennende omrĂ¥der innen kundereisen pĂ¥ Ă¥rets arrangement, blant annn kundereise fra et trendspaning med Kjersti Hobøl fra Nille, hvordan storytelling kan være spille en viktig rolle med Jason Bevan fra Warner Brothers og hvordan AI vil pĂ¥virke kundereisen der Google vil fortelle masse nytt og spennende. Dette og mye, mye mer som dere kan lese om i agendaen.

Vi fokuserer pĂ¥ fremtidens handel og vil presentere det aller siste innen bransjen, sĂ¥ med det sagt er dette stedet Ă¥ være dersom du driver med digital handel i Norden.

I agendaen har dere ulike scener for programmet. Hvor har Pitch-scenen tatt veien?

Selve scenen er borte, men formatet vokser i Ă¥r og vil i stedet eie rom pĂ¥ Netthandel Stage midt pĂ¥ messegulvet. Der vil, akkurat som i fjor, investorer observere pitcher fra flere start-ups som gjør alt de kan for Ă¥ kunne pitche sin idĂ© eller business pĂ¥ best mulig mĂ¥te. Er du en start-up/scale-up og vil pitche sĂ¥ hører du av deg til event@netthandel.no med info om ditt firma for Ă¥ søke om Ă¥ fĂ¥ pitche pĂ¥ NXT Nordic.I dag lanserer NXT dessuten kvantumbilletter om dere er flere i firmaet som vil gĂ¥ til en rabattert pris

Del artikkel: