Det skal bli fantastisk gøy å kjøre NXT Nordic igjen! Etterspørselen har vært større enn noen gang og vi har jobbet hardt for å sette sammen en så bra agenda som mulig for å tilby våre deltakere mer kunnskap og inspirasjon enn noen gang tidligere på NXT Nordic, sier Niclas Albäck, COO på Ehandel.
Kan du fortelle litt om årets program?
I år vil vi fokusere på fremtidens kundereise, noe som er viktigere enn noen gang ettersom e-handelsbransjen har det litt tøft akkurat nå på ulike hold på grunn av omverdenen. Dermed trenger alle som selger digitalt og fysisk å ta et steg tilbake for å se over sistart til slutt. Vi skal belyse flere spennende områder innen kundereisen på årets arrangement, blant annn kundereise fra et trendspaning med Kjersti Hobøl fra Nille, hvordan storytelling kan være spille en viktig rolle med Jason Bevan fra Warner Brothers og hvordan AI vil påvirke kundereisen der Google vil fortelle masse nytt og spennende. Dette og mye, mye mer som dere kan lese om i agendaen.
Vi fokuserer på fremtidens handel og vil presentere det aller siste innen bransjen, så med det sagt er dette stedet å være dersom du driver med digital handel i Norden.
I agendaen har dere ulike scener for programmet. Hvor har Pitch-scenen tatt veien?
Selve scenen er borte, men formatet vokser i år og vil i stedet eie rom på Netthandel Stage midt på messegulvet. Der vil, akkurat som i fjor, investorer observere pitcher fra flere start-ups som gjør alt de kan for å kunne pitche sin idé eller business på best mulig måte. Er du en start-up/scale-up og vil pitche så hører du av deg til event@netthandel.
no med info om ditt firma for å søke om å få pitche på NXT Nordic.I dag lanserer NXT dessuten kvantumbilletter om dere er flere i firmaet som vil gå til en rabattert pris