ANNONSE

Netthandelskonferansen: Slik snudde Villoid og Treningsgiganten til lønnsom vekst

Marte Klouman og Thomas Moen, arrangørene av Netthandelskonferansen 2024. // Foto: Netthandel
Over 200 deltakere møtte opp på Netthandelskonferansen i Oslo denne uken.
Linn Adine Andersen

Onsdag var det duket for Netthandelskonferansen 2024 i regi av de to e-handelsprofilene Thomas Moen og Marte Klouman.

Sammen har de flere tiårs erfaring innen norsk netthandel og markedsføring, og på SALT i Oslo samlet duoen over 200 deltakere som ville høre og lære fra sine bransjekolleger.

Scenen var blant annet gjestet av gründerne bak Treningsgiganten, Markus Klepp og Mohammed “Mo” Massfih, markedssjef i Villoid, Andreas Kristiansen, markeds- og netthandelsekspert ved Kastel Shoes, Luisa Arango, samt Tove Johannessen, CMO hos Woolland.

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: