Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
Onsdag var det duket for Netthandelskonferansen 2024 i regi av de to e-handelsprofilene Thomas Moen og Marte Klouman.
Sammen har de flere tiårs erfaring innen norsk netthandel og markedsføring, og på SALT i Oslo samlet duoen over 200 deltakere som ville høre og lære fra sine bransjekolleger.
Scenen var blant annet gjestet av gründerne bak Treningsgiganten, Markus Klepp og Mohammed “Mo” Massfih, markedssjef i Villoid, Andreas Kristiansen, markeds- og netthandelsekspert ved Kastel Shoes, Luisa Arango, samt Tove Johannessen, CMO hos Woolland.
Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: